شعر هر کجا هستم باشم

هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من استهر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من استهر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است
,هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم آسمان مال من استهر کجا هستم باشم آسمان مال من استهر کجا هستم باشم آسمان مال من است
,هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم آسمان مال من استهر کجا هستم باشم آسمان مال من استهر کجا هستم باشم آسمان مال من است
,هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..

هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..

هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..
,هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..
Quote by سهراب سپهری: “هر کجا هستم،باشم آسمان مال من است ...

Quote by سهراب سپهری: “هر کجا هستم،باشم آسمان مال من است ...

Quote by سهراب سپهری: “هر کجا هستم،باشم آسمان مال من است ...Quote by سهراب سپهری: “هر کجا هستم،باشم آسمان مال من است ...Quote by سهراب سپهری: “هر کجا هستم،باشم آسمان مال من است ...
,Quote by سهراب سپهری: “هر کجا هستم،باشم آسمان مال من است ...
هر کجا هستم باشم -- آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم -- آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم -- آسمان مال من استهر کجا هستم باشم -- آسمان مال من استهر کجا هستم باشم -- آسمان مال من است
,هر کجا هستم باشم -- آسمان مال من است
شعر نو هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

شعر نو هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

شعر نو هر کجا هستم باشم آسمان مال من استشعر نو هر کجا هستم باشم آسمان مال من استشعر نو هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
,شعر نو هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم آسمان مال من استهر کجا هستم باشم آسمان مال من استهر کجا هستم باشم آسمان مال من است
,هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است

هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من استهر کجا هستم باشم ، آسمان مال من استهر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است
,هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است
شعر نو هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا ...

شعر نو هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا ...

شعر نو هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا ...شعر نو هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا ...شعر نو هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا ...
,شعر نو هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا ...

  

هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم,گوشه ی آسمان ... من ِ هشت ساله هر روز منتظر بودم این طفلِ نازکِ سپید را از ...


هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم ... زاهد از شخصیت های مشهور و منفی و دوست نداشتنی شعر حافظ است که به ...


هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم آسمان مال من ... گر چه برای شعر هایم گاه گاهی . طاقت ندارم اتفاق بد بی افتد .


هرکجا هستم باشم،آسمان مال من است..
هرکجا هستم باشم ... من این شاعر رو زیاد نمی شناسم.ولی چند تا شعر ازش ... هر کُجا بیندم‌ از ...


Quote by سهراب سپهری: “هر کجا هستم،باشم آسمان مال من است ...
هر کجا هستم،باشمآسمان مال من است.پنجره،فکر،هوا،عشق،زمین مال من است.چه ... “هر کجا هستم،باشم


هر کجا هستم باشم -- آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم ... کرسی شعر ... بعد از هر بحثی من در خلصه کامل بودم و تو هم که ...


شعر نو هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
نتیجه جستجو برای "هر کجا هستم باشم آسمان مال من ... نام شعر: با تو هستم شاعر: نعیم نیکان ...


هر کجا هستم باشم آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم آسمان ... و این بار چون ۵سال بزرگتر از بار قبل هستم میتونم بفهمم که مشکل از ...


هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است
هر کجا هستم باشم ، آسمان مال من است . مپرس حال مرا, ... تو دلاویز ترین شعر جهان را بسرای !


شعر نو هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا ...
نتیجه جستجو برای "هر کجا هستم باشم اسمان مال من است . پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است چه ...


چاپ آنلاین پژواک

نرم افزار مدیریت وب

نرم افزار وب ساز

طراحی وب آژاکس

طراحی و برنامه نویسی وب

برنامه نویسی وب

طراحی وب

تحصیل در ترکیه

ادامه تحصیل در ترکیه

دانشگاه های ترکیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.